Weet u wat u wilt?

Het Willem Holtrop Hospice organiseert drie informatiebijeenkomsten over het levenseinde en alles wat daarbij komt kijken.

15-2-2022

Weet u wat u wilt?

Via televisie, kranten en sociale media komt steeds meer informatie over het levenseinde op ons af. Er is toenemende behoefte om hierover met elkaar in gesprek te gaan. Wellicht denkt u ook wel eens na over vragen rondom het levenseinde.

►  Wat is belangrijk voor mij wanneer mijn gezondheid achteruitgaat?

►  Weet mijn familie wat ik in een dergelijke situatie wel of niet wil?

►  Hoe zorg ik ervoor dat deze wensen bekend zijn?

►  Is er wat te kiezen waar ik deze laatste periode door wil brengen?

►  Wat betekenen termen als palliatieve zorg, niet-reanimeren, palliatieve sedatie en       euthanasie?

►  Met wie kan ik hierover in gesprek gaan?

Heeft u behoefte aan goede informatie over dit onderwerp?

In het hele land worden hierover informatiebijeenkomsten gehouden. In Ermelo en Zeewolde worden deze bijeenkomsten georganiseerd door het Willem Holtrop Hospice. Wij nodigen u graag uit één van deze bijeenkomsten bij te wonen.

Wij raden u aan om samen met uw partner, kind of een vriend(in) te komen. Twee horen meer dan één.

Data bijeenkomsten:

Woensdag 16 maart 2022, 19.00 - 22.00 uur
De baanveger, IJsbaanweg 45, Ermelo

Maandag 28 maart 2022, 19.00 - 22.00 uur
Kerkcentrum Open Haven, Kerkplein 8, Zeewolde

Donderdag 7 april 2022, 13.00 - 17.00 uur
Immanuelkerk, Stationstraat 137, Ermelo

Opgeven kan via mail aan info@willemholtrophospice.nl of telefonisch op 0341-27 49 26.

Meer informatie vindt u op www.weetuwatuwilt.nl

Ter informatie:

De bijeenkomsten zijn onderdeel van een onderzoek van het Amsterdam UMC. Aan het begin van de bijeenkomst krijgt u een korte vragenlijst en enige tijd na de bijeenkomst nogmaals. U bent niet verplicht aan het onderzoek deel te nemen.

Neem contact met ons op

Over ons hospice